אתר אינטרנט שיווקי שגורם ללקוחות להתקשר:
בקרוב יהיה לכם אחד כזה בדיוק  (וזה בכלל לא מסובך)

בניית אתר

לתדמית

ולשיווק

בניית אתרים לעסקים 

תאר לך שהיית רוצה לקנות מכונית ולמכוניות לא היה שם, לא צורה מרשימה, לא מוניטין שמעיד על איכותה, איך היית יכול לשאול כמה עולה מרצדס?

ההשקעה הטובה ביותר שכל עסק יכול לעשות היא אתר האינטרנט שלו.

מחקרים מוכיחים שעיצוב מרשים ונוח לאתר הוא שיגרום לגולשים להישאר פי 3 יותר זמן, לחזור אליו, ולהתקשר אליך.

 

לא רק שהאתר עצמו חשוב ביותר להצלחת העסק, אלא המיתוג של העסק הוא קריטי, מיתוג ע"י עיצוב טוב היא דרך מצוינת לבלוט באינטרנט. כמו מרצדס.

בניית אתר מעולה לעסק 

מה זאת אומרת אתר מ-ע-ו-ל-ה ?

אתר שלקוחות נכנסים אליו ומוצאים בדיוק את המידע שחשוב להם בשביל להתקשר ולהפוך ללקוחות. זה אומר שהאתר מעוצב, כתוב, מתוכנן ומותאם בצורה מקצוענית.
כמובן שכדי שהאתר שלך יצליח בקידום צריך להתאים אותו לגוגל ולכל זה אני דואגת.

מה הם החוקים לאתר מצליח?

ידוע לכל שצריך לבנות אתר עם דפים שמנועי חיפוש ידעו לקרא ולהבין, עם פיזור וחלוקה נכונה של מילות החיפוש.

 

אבל לפני זה, צריך להגדיר מה המטרה שלך, מה תרצה להשיג: שיתקשרו אליך? שירכשו באתר עם כרטיס אשראי? שירשמו לרשימת תפוצה?

 

מכיר את אמזון? לפניו היו המון אתרים שמכרו ספרים (ומוצרים אחרים) באינטרנט, אבל היתרון של אמזון הוא בכך שהוא אתר מועיל באמת! ולא רק מוכר ספרים. יש בו טונות של אינפורמציה שמועילה גם אם לא קונים באמזון, אם ראית ספר שמעניין אותך אפשר לשמור את האינפורמציה עליו לאחר כך, אפשר לקרא תקציר של הסופר, אפשר למצוא חוות דעת של גולשים, למכור מוצרים ועוד.  

 

האם אמזון יהיה מצליח אם תהיה לו רק רשימה של ספרים? בלי אינפורמציה מועילה ושימושית למבקרים? בהחלט לא.

בנוסף, אמזון בנו אתר ידידותי לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים כשהדפים באתר בנויים בהתאם למילות חיפוש. 

עד שהלקוחות יתקשרו

אני אבנה לכם אתר: מכאן ועד הלקוחות שיתקשרו


נכון, בניית אתר היא פרוייקט שמורכב מהמון פרטים בדרך,
אבל בדיוק בשביל זה יש לכם אותי. אני אדאג לכל השלבים מעכשיו ועד האתר (ואעשה את הקידום שיבוא אחר כך). תוכן (טקסטים) עיצוב גרפי, תכנות, צילומים  - הכל באחריותי.

כדי לבנות אתר אינטרנט מצויין צריך לחשוב עליו בדיוק כמו על חנות:

מה יהיה בחנות? איזה שירותים או מוצרים?

כמה מוצרים /שירותים?

מה לשים בחלון ראווה / בדף הבית מה למעלה מה למטה?

מי יהיו הלקוחות שייכנסו?

כמה לקוחות עוברים ברחוב ומחפשים שירות כמו שלך?

כמה יכנסו לחנות?

איפה הכסף? איזה שירות או מוצר מכניס הכי הרבה כסף?

מה יהיה כתוב בשלט בחוץ?

יהיו מבצעים?

ברגע שמחליטים מה התשובה על כל השאלות האלו,
כבר הרבה יותר קל להתקדם.
 

יש מערכות שמתאימות לאתרים שצריכים להראות הרבה תמונות.
יש מערכות שמתאימות למי שרוצה לעדכן תכנים בעצמו.
יש מערכות שמתאימות לחנויות עם אפשרות רכישה אונליין
ויש כאלה שמתאימות לאתרי תדמית שייצגו אתכם בכבוד.
כולן מתאימות לכל סוגי המסכים (סמארטפון, מחשב, טאבלט וכו').

אז כשאתם מתלבטים בין כל האפשרויות המוכרות: וורדפרס, WIX, ג'ומלה, לייבסיטי, שופיפיי, התשובה היא בדרך כלל ברורה לאחר שיודעים להגדיר במדוייק את המטרות האתר.

כל התוכן שהופך את האתר שלכם למצויין – "אז מה כותבים?!"

היי, אתם לא לבד מול המקלדת (או מאחורי המצלמה)! אני כאן גם בשביל זה.
כתיבת תוכן לאתרים היא מקצוע כשלעצמו. הדרך שבה מציגים את העסק שלכם, וההבנה איזו אינפורמציה מכניסים באיזה מקום באתר -
זאת האחריות שלי (לאחר שנפגשנו כמה פעמים והסברתם לי על העסק ועל דרכי העבודה שלכם).

מה לכתוב שיתאים וידבר מקצועית על העסק שלך, במקביל שיתאים לגוגל וגם וימכור! היכן להכניס כל מידע, איפה יעמדו התמונות (ומה רואים בהן) איזו אינפורמציה תופיע על השירותים שלכם ועליכם ומתי חייבים לעשות סרטון – אני מנצחת על הכל.

גם אתם יכולים לייצר תוכן

בא לכם להיות יצירתיים? רוצים לכתוב, לצלם, להסריט או לתרום ליצירת התוכן לאתר שלכם? במידה ואתם מעוניינים, זה בהחלט אפשרי.



כמה זה עולה?

רמת המחירים משתנה בהתאם למפרט האתר:
ונעה בין 2,500 – 6,500 + מע"מ.

קנית אותי, דברי איתי!

050-3353580

  • YouTube Social  Icon
  • Instagram Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • Twitter
  • Facebook Social Icon
  • google-maps-logo-open-300x77
  • sop-resize-200-wix_logo4-3
  • smal-wp-logo

קידום אתרים. פרסום עסקים בגוגל. טל (טלי) בן דוד 050-3353580