יעוץ והדרכה לקידום אתר במפגש אחד

ייעוץ והדרכה לבניית אתר וקידום אורגני

עשו זאת בעצמכם: רוצים להקים אתר ולקדם אותו בגוגל ללא אנשי מקצוע? כבר מקדמים אבל משהו תקוע? בואו לפגישות ייעוץ עם LORD OF THE WEB ותקבלו כלים שיפתרו לכם את התקלות ויהפכו אתכם לאנשי הקידום של עצמכם.


פתאום הדברים ברורים
אז מה ההבדל בין קידום אורגני לממומן? מהם השלבים בהקמת אתר?
כיצד משתמשים בגוגל אנליטיקס? והיכן בודקים יחסי המרה?
את כל התשובות תוכלו לקבל במהלך יעוץ ממוקד.

למי כדאי לבוא לפגישה?

אם אתם מאמינים שאתם מסוגלים להקים ולקדם אתר בכוחות עצמכם
או שיש לכם חברת קידום, אבל בכל זאת משהו לא עובד, אם תרצו לדעת איך להפעיל מקדם או מקדמת אתרים, או סתם לדעת על מה כולם מדברים:
יש מיליון סיבות טובות לדעת ולהכיר את הכלי השיווקי הכי משתלם ואפקטיבי של שנות האלפיים.



מה אתם מקבלים פה?

3-5  שעות של בית ספר ממוקד: איך ומה עושים כדי להשיג לקוחות חדשים.
מכאן אתם יוצאים עם כלים ממשיים להתחיל לעבוד.

מה בתכנית?

  1. איך גוגל חושב? (כיצד גוגל רואה את האתר שלך ומה גורם לו להעדיף אתר על פני אחרים)

  2. איך גורמים לאתר שלך לנצח את המתחרים בתוצאות החיפוש?שיטות פרקטיות ודרכי עבודה ממשיות

  3. כלים טכניים באילו אתרים ותוכנות חינמיים כדאי ואפשר להשתמש כדי להגיע לתוצאות

  4. מציאת  פנצ'רים בקידוםלמה הקידום שלכם לא עבד עד היום ומה צריך להחליף פה? (ניתוח מקיף הכולל מסקנות ודרכים חדשות)

  5. רשימת משימות  איך יוצאים לדרך חדשה ומוצלחת?

 

תכנית פעולה:

איך לבנות אתר?

איך לגרום לגוגל להיות החבר הכי טוב של האתר שלכם?

איזה מילות חיפוש יביאו לכם לקוחות?

איפה צריך לעמוד כל דבר באתר?

מה להוסיף פעם בחוד וכיצד לעדכן את האתר?

מה הן כל הטעיות והשגיאות שכולם עושים ואיך להימנע מהן?

איך מתכוננים לזה?

בואו מוכנים עם המטרות והציפיות שלכם: מה אתם רוצים שהקידום שלכם ישיג?

 

ידע של 20 שנים בכמה מפגשים ממוקדים ותוצאתיים
עם המון ידע שצברתי בשני עשורים של עשייה והיכרות עם כל-כך הרבה אתרים שונים ומשונים ואחרי כל-כך הרבה שמן שאני מכירה את גוגל ואת השינויים שלפיהם הוא מתעדכן. יש לי לא מעט ידע לתת לכם.

אבל מה שחשוב באמת זה הניסיון שלי בלעבוד עם אנשים כמוך,
בעלי עסקים ונותני שירותים שצריכים מישהי שתקרב אותם לעולם של קידום
ותדע פשוט להשיג להם את הידע המקצועי בצורה קלילה, פשוטה, זורמת ונעימה.

בדיקה ואבחון אתרים

משהו לא עובד באתר? פתאום פחות לקוחות מתקשרים?
בוא לפגישת אבחון:  נמצא ונבין מה קרה ואיך יוצאים מהצרה

אילו "מחלות" אופייניות לאתרים של בעלי עסקים?

הגולש לא יודע לאן ללכת
יש המון כאלה: אתרים יפים ונחמדים שפשוט לא מגישים ללקוח את המידע שבאמת עונה לו על מה שרצה לדעת.

הפתרון: בדרך כלל לא צריך להפוך את כל מבנה האתר, אלא פשוט להעמיד את הדברים בסדר הנכון:, שינוי קטן וחכם שעושה את ההבדל.

האתר לא מוכר את השירותים הנכונים
מה המוצר או השירות שאותו אתם הכי רוצים לקדם? האם האתר ששלכם "מעודד" את גוגל ואת הגולשים להגיע לעמוד הנכון? בדיקה קצרה ונדע את התשובה.

הגולשים הלא נכונים
יכול להיות שיש לכם המון גולשים באתר אבל... אלו פשוט לא האנשים הנכונים? (נגיד, יש לכם אתר לציוד אופנועים, אבל רוב הגולשים הם ילדים?) בוא נבדוק את זה. אולי משהו בקידום לא עובד נכון. כל אתר צריך כמה שיותר גולשים ולא פחות חשוב... שיהיו סוג האנשים שאנחנו רוצים כלקוחות.

צריך לקרוא למתכנת
האתר מתאים לגלישה מסמארטפון? עובד נכון עם גוגל? מעניק לגולשים את המידע בצורה פשוטה וקלה? יכול להיות שהאתר נראה מצויין, אבל יש לו בעיה "מאחורי הקלעים" (זה בצעם קורה בכל האתרים  לפעמים). תקלות בתחומים האלו הן נפוצות מאוד, אבל (כמעט) תמיד ניתן לתקן.

נחמד, אבל לא מעודכן
גם אם האתר עובד מעולה מכל הבחינות אחרי כמה זמן חשוב לעדכן אותו ולשדרג – אחרת גוגל מזהה שזהו "אתר רדום" ומוריד אותו בדירוגים.

אתה לא צריך  לקרוא לי "דוקטור, אבל כן חייב לקבוע תור לבדיקה
לאחר 17 שנים במקצוע ועבודה על מאות אתרים אין תקלה או בעיה שאני לא מכירה
ויש המון פתרונות שאני יודעת ליישם. אז עכשיו, אם משהו לא נראה לכם עם האתר או אפילו אם תרצו לדעת אולי ניתן להוציא ממנו יותר – בואו לפגישת אבחון.
זה אפקטיבי ותמיד תמיד משתלם.